Stage lopen in Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Herman Siebers - WaarBenJij.nu Stage lopen in Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Herman Siebers - WaarBenJij.nu
Stage lopen in Nieuw-Zeeland

Hallo, ik zal zoveel mogelijk verslagen van mijn avonturen gaan vermelden op deze site voor iedereen die daar in geïnteresseerd is! Op deze manier kunnen jullie mijn avonturen volgen en mee genieten van de dingen die ik hier allemaal beleef.

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2012

Auto kopen, stage en de trip naar Coromandel!

15 Maart 2012

De eerste anderhalf week Nieuw-Zeeland!

13 Maart 2012

Trip naar Nieuw-Zeeland - Tussenstop Hong Kong
Herman

Dit zal de aankomende 6 maanden gaan dienen als mijn logboek voor mijn avonturen in Hong Kong, Nieuw-Zeeland en Thailand. Ik zal proberen hier geregeld een verslag op te zetten van de dingen die ik hier beleef!

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4485

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 31 Augustus 2012

Stage lopen in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: